Maak zelf je Professionele & KlantWervende Website (modules 01 t/m 04)

 247,00

Voor iedereen die zich online professioneel wil presenteren en zelf de website-inhoud wil kunnen wijzigen.
En voor iedereen die actief aan de slag wil met online klanten werven.

Dit pakket bestaat uit twee (los verkrijgbare) modules: je volgt eerst Professioneel Online en daarna Maak je Website Klantwervend.

Snel lanceren met de RocketLaunch lessen.
icon-rocketWil je snel je website lanceren? Doe dan als eerste de lessen met het rocket-icon.
Zo kun je snel starten met klanten werven.
De andere lessen neem je na lancering op je gemak door.

EXTRA: Bij aankoop van dit pakket krijg je gratis toegang tot de modules:

• 04:Bescherm je WordPress Website’: alles wat je moet weten om je website veilig en uptodate te houden – twv. 25 euro

• 02: ‘WordPress thema kiezen’: waar let je op bij het kiezen van een nieuw WordPress theme – twv. 15 euro


Geen plannen om te bloggen, maar wil je gewoon een website die je zelf kunt beheren en de inhoud aanpassen?
Kies dan voor de losse module 01: Maak zelf een Professionele website.
Je kunt module 03: Maak je website KlantWervend later apart aanschaffen.

Beschrijving

Een online training volg je thuis, vanaf je PC, in je eigen tijd en tempo.
Na betaling ontvang je direct je persoonlijke inlogcodes. Je kunt meteen aan de slag.

Voor een effectief wervende website hanteer ik deze SUCCES aanpak:

S = Start met een goede voorbereiding.
Achter iedere converterende website zit een plan. Je ziet het er misschien niet direct aan af. Maar er is goed over nagedacht.
Om jouw website doelgericht in te richten breng je eerst een aantal belangrijke dingen in kaart. De training bevat oefeningen die je helpen een stevig fundament te leggen.

U = U of JIJ: Wie is je klant?
Je aanbod stem je af op je ideale klant. Dit gaat verder dan ‘iedereen die last van stress heeft’. Wie help jij het liefst, het best?
Hierdoor word je herkenbaar voor je ideale klant, werk jij effectiever en onderscheid je je van je concurrenten.
En heb je eigenlijk wel concurrenten? Als je je weet te onderscheiden valt dat misschien meer mee dan je denkt.

C = Content: inhoud van een klantwervende website
Welke pagina’s je heb je nodig op een klantwervende website?
Hoe neem je je bezoeker op elke pagina bij de hand, zodat hij doet wat jij verwacht?
Layout: Hoe gaat je Homepage er uitzien? Wat komt er in de header, zijbalk, footer op elke pagina?
Alle onderdelen worden uitgelegd.
Met uit te printen layoutvellen maak je een plattegrond van je website. Daarna bouw je doelgericht en snel.

C = Creëer de website
Pas in deze stap ga je concreet bouwen. Alles wordt uitgelegd in heldere taal, afbeeldingen en video’s.
(Je kunt natuurlijk meteen beginnen, want na betaling krijg je meteen je inlogcodes toegestuurd. Maar voor een effectieve klantwervende website raad ik je aan de voorbereiding niet over te slaan.)

E = Emailmarketing
‘The money is in the list’: mensen moeten gemiddeld plm. 7 keer iets positiefs van je horen, alvorens van je te kopen. Zorg daarom dat je toestemming krijgt om mensen je blogs toe te mailen. Met een gratis weggever verlaag je de drempel om een emailadres achter te laten. In de training maak je een account aan bij MailChimp en plaats je een inschrijfformulier op je website. Inclusief tips om emailadressen op je lijst te krijgen.

S = SEO (Search Engine Optimalisation): gevonden worden in Google.
Hoe mooi je website ook is: hij moet gevonden worden vóórdat er ook maar iemand klant door kan worden.
Hoe word je dikke vriendjes met Google zodat je website goed scoort in de zoekmachine?

BONUS
S = Strategie:
krijg nieuwe klanten zonder acquisitie

Bloggen, nieuwsbrieven versturen, promoten op social media, meer bezoekers krijgen op je website… er is genoeg te doen.
Leer een handige strategie, en wat je kunt automatiseren.