Beschrijving
Vraag je je af:
- “Hoe ga ik opvallen in de zee van aanbod?”
- “Welke producten/diensten passen het beste bij mijn gewenste klant?”
- “Hoe maak ik mijn aanbod het aller-aantrekkelijkst voor mijn gewenste klant?”
- “Hoe sluit ik aan op het ware probleem van mijn gewenste klant, waardoor hij mijn meerwaarde ziet en ik hogere prijzen kan vragen?”
Met de handige Strategie met Ballen methode breng je vanuit een helicopterview de verschillende onderdelen van jou en je bedrijf in kaart:
- jouw unieke vaardigheden en compenties
- jouw persoonlijke drijfveren
- jouw ideale doelklant, en waarom
- je bedrijfsdoel
- en jouw Missie en Visie komen vanzelf bovendrijven
Doordat je deze onderdelen naast elkaar ziet, ontdek je eerder andere verbindingen.
Dit kan tot verrassende nieuwe en diepergaande inzichten leiden. Waardoor je wel eens heel andere en slimmere keuzes zou kunnen maken: keuzes die nòg beter bij jou passen EN op een dieper niveau bij je doelklant aansluiten, waardoor jouw nieuwe inzichten en keuzes veel meer opleveren dan wat je nu doet en kunt.
Deze sessie wordt soms ook als groepsworkshop aangeboden.